ღ The Time I’ve Loved You ღ الوقت الذي أحببتك فيه ღ || نـقـاش

0






 مـسـاء الخـيــر فـانـزي ^^ .. أولاً رمضـان كريـم عليكم جميعاً !
بتمنالكم كل خير و سعادة و آمان يا رب ^^!
الحقيـقـة معكم كل الحق لـ طلب النقاش ، يعني أنا نفسي مش بقدر أمسك حالي و انا بتـرجم ههههههـ
 و بنـاءً على طلب منكم تم إنشاء تدوينـة لـ مناقـشـة الـدرامـا
 


زي ما عودتنـا أوني الجميـلة ( ها جـي وون ) منها ، فـ الدراما رائعة بكل معنى الكلمة
كلنا للآن فاكرين * الحديقة السرية * و طبعا دراما * الإمبـراطـورة كي * اللـي لسه بأعيـد فيها لحد الآن
و مش قادرة أبطـلها -_-#! 

فى الأول لما قررت أترجم الدرما مكنتش واثقة من أداء البطل لأنني مشفتش له حاجات كتيـرة 
مع إن دوره فى دراما "الفرسان الثلاثة " كان دوره رائع و حبيتـه بس اللي كنت واثقة منها حبوبتي  " ها جي وون " عشان كده كنت مصممة على ترجمتها ^.^!
بتـذكر قبل عرض الدراما علقت و قالت إننـا هنتفاجئ و نقع فى حب الممـثـل [ لى جين ووك : تشوي وون ] 
و كان معاها حق طبعاً 

من ناحيـتي عجبتنـي القصة جداً .. آخر مشهد فى الحلقــ 2ـــة كان فظيــع ههههههه طبعاً مش محتاجة أقول ليه 
الفستـان كمان لفت نـظـري اوي و كان لايق عليها جداً .. قلبي وقف لما فاجأها بالشمسية تحت المطر 
و لا المشهد الحلقـ 3 ــة لما كانوا فى الفندق .. كان تحفة ههههههه
ولا هـا نـا و تخيلاتها خخخخخخـ

كمان شخصية البطل ( وون ) مختلفة .. فى العادة البطل الثري .. إلخ ، بس المرة دي الوضع مختلف 
 تحسوا انه القصة عنهم هما بس و عن ذكرياتهم 
أما البطلة الثانية [ لي سو أيون ] مش قادرة استحملها -_-#! .. ، في أبطال ثانويين الواحد يتعاطف معاهم و يحبهم 
انما هي لا ، حاسة اني هكرها فى المستقبل 
اما بئـة زي ما بيقول ( وون ) الفتى الصغير [ تشا سو هو ] ده مش عارفة اقول عليه ايه هههههههه هسيبلكم انتوا          التعليق على وضعه   
 أنا بإنتتظار الحلقات الجاية بفارغ الصبر ، اما علموا كده فينا بـ 4 حلقات بس أومال هنعمل أيه قدام 
  
و أخيراً أحب أقلكم أنه مفيش أحلى من الصداقة طويلة الأمد اللي بتتتحول لـ حب ^,^

بإنتظار آراكم على الدراما فى هذه التدوينـة .. اللي عنده حاجة جواه و عايز يطلعها بتفضل هههههه 











لا يوجد تعليقات

أضف تعليق